Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.
Expansion Strategy of Burda Auction, s.r.o. into Germany
Sikora, Martin ; Komárek,, Jaroslav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The thesis analyses the possibility of expansion of Burda Auction, s.r.o. into German market with philately. It includes analytical methods and theoretical knowledge which is then used for analysis of German market with philately and analysis of competition environment. Then it proposes suitable expansion strategies for the entry of Burda Auction, s.r.o. into the German market.
Marketingový audit ve vybrané firmě
ŠACHTA, Martin
Diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna na úvod a cíle, literární rešerši, charakteristiku společnosti, provedení samotného marketingového auditu, návrh řešení změn, závěr a seznam literatury. V literární rešerši je charakterizován marketing, mikro a makro prostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýzy konkurentů a marketingový audit. V další části je provedena charakteristika vybrané společnost a stěžejní část práce se věnuje provedení samotného marketingového auditu. Je zde proveden audit marketingového prostředí, audit marketingové strategie, audit marketingové organizace, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových činností. Potřebné informace jsou získávány prostřednictvím řízených rozhovorů s managementem společnosti. Na základě zjištění, které vyplynuly z marketingového auditu, je dán návrh řešení změn pro zlepšení stávající situace ve firmě.
Strategická analýza podniku
Dudincová, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tučková, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsem zpracovala strategickou analýzu společnosti Pacovské strojírny, a.s., ve které jsem využila různé metody interní a externí strategické analýzy. V případě interní strategické analýzy se jednalo o analýzu zdrojů podniku, portfolio analýzu a SWOT analýzu. Externí strategická analýza zahrnovala Porterův model pěti sil, PEST analýzu a analýzu konkurentů. Na základě uvedených analýz jsem doporučila vhodnou strategii pro budoucí vývoj podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.